Duyuru: Yenilenen arayüzümüz ile yakında güncel haberleri paylaşmaya devam edeceğiz.
Facebook | Twitter | Youtube | Destekle

BerBux ile İnternet'ten Para Kazanma ( Ödeme Kanıtlı )

27 Ağustos 2013 Salı

Siteye Üye Olmak İçin Tıkla
Merhaba arkadaşlar bu ptc işlerine yeni girdim. Sitemizim ismi berbux.com. Minimum ödeme 0.02 $ Ama Tek Şart Gerekiyo 20 tıklama 1 günde en fazla 11 tıklama yapabiliyorsunuz yani 2 günde 20 tıklama yapabilirsiniz ve buda 0.04 $ Ediyor benim ödeme kanıtımda 2 günlüktür daha dün aldım günlük 5x0.003 + 5x001$ lik reklamları var. Microjobs falanda veriyorlar. Ama önemli ola ödemenin hemen yapılması.Bende bu Yüzden Ödeme Kanıtı Bizzat Bana Aittir Siteyi 3 gün önce buldum ödeme almadan paylaşmak istemedim.
BerBux ile İnternet'ten Para Kazanma


Aşağıdaki Resimdeki gibi Linke tıkladık tan sonra 20 sn sonra sizden robot olmadığınızı kanıtlamak için ters olan resme tıklamanızı istiyor. Tıkladıktan sonra hesabınıza yükleniyor.

Aşağıdaki gib Linke tıkladıktan sonra 20 sn sonra sizden robot olmadığınızı kanıtlamak için ters olan resme tıklamanızı istiyor. Tıkladıktan sonra hesabınıza yükleniyor


Ödeme Kanıtı

BerBux ile İnternet'ten Para Kazanma ( Ödeme Kanıtlı )

Paylaş:

" BerBux ile İnternet'ten Para Kazanma ( Ödeme Kanıtlı ) " icin 0 yorum :

© Copyright 2013 TanerCihan Tüm Hakları Saklıdır.