Duyuru: Yenilenen arayüzümüz ile yakında güncel haberleri paylaşmaya devam edeceğiz.
Facebook | Twitter | Youtube | Destekle

Oto durum beğendirme

16 Temmuz 2012 Pazartesi
Bir çok kişinin merakla beklediği durum beğendirme kodunu sizlerle paylaşıyorum fotoğraf beğendirmeyede bakıyorum ama pm çok geldiği için ben paylaşayım belki fotoğrafı çözende olur .

Adım adım gidiyoruz şimdi ;

1. Adım

Oto Like kodumuz bu kod ile sayfada beğendiriyoruz durumda .

Kod:





SITEISMI.COM





















2.Adım

Kodlarımız hazır olduğuna göre durum beğendirmeye geldi sıra .



Edit : Yazdığınız yazıyı yazdıkdan sonra profilinize girip oradan paylaştıklarınızın altındaki yerden link alınız.

3.Adım

Durumumuzun bağlı oldu linki alıp otomatik beğendirme kodunun içine gömmeye geldi sıra.

Kod:





SITEISMI.COM





















3.Adımda kendi durumum bağlı oldu linki aldım ve hazır hale getirdim.
2.Adımda boş bir şekilde verdim nereye ne kopyalacagınızı gösterdim

Not : siteadi.com/durum.html gibi kaydedip kullanınız.
Konuyla ilgili pm atmayın cevap vermiyorum sorularınızı buradan sorunuz.
Paylaş:

" Oto durum beğendirme " icin 0 yorum :

© Copyright 2013 TanerCihan Tüm Hakları Saklıdır.