Duyuru: Yenilenen arayüzümüz ile yakında güncel haberleri paylaşmaya devam edeceğiz.
Facebook | Twitter | Youtube | Destekle

Rüyada kuran sesi duymak görmek nedir?

16 Ekim 2012 Salı
Rüyada kuran sesi duymak görmek nedir? diyorsanız doğru sayfadasınız. Bu sayfada kuran sesi duymak görmek ne demektir? Rüyalarda kuran sesi duymak görmek ne anlama gelir? Rüyanda kuran sesi duymak görmek neye delalet eder? sorularının cevabı özet olarak verilmiştir. Rüyanızda geçen renk, olay, yer, kişiler ve diğer eylemleri bir arada değerlendirerek anlamını tespit edebilirsiniz Rüyada kuran sesi duymak Merhaba rüyami yorumlarsiniz cok sevinirim. Sitenize üyeyim. Üye adim:l Burcu 1006. Rüyamda (ben Ebru, 22 yasindayim), kuzenim (kız, 20 yasinda) ve eski sevgilisini (25 yasinda) (2 hafta önce ayrildilar) gördüm. Ben kuzenimle eski kaldigimiz sehirin (kuzenimle simdi beraber oturuyoruz baska bir sehirde) icinde yürürken yanimizdan bir araba gecti. Kuzenim hemen eski sevgilisini tanidi. Araba o kadar hizliydi ki ben kim oldugunu anlamadim. Neyse o degil derken bi anda diyer sokakta arabasini park etmis eski sevgilisini görüyoruz. Kiz kuzenimin ilgisini ceken tek sey, arabanin ön koltuguydu. “Bak hala benim biraktigm gibi” dedi. Ben inanmadigm icin eski sevgilisinin yanina yürüdüm. Cami actirdim, icerden kuran sesi geliyordu. Koltugu sordugumdaysa “evet hala hersey Burcunun biraktigi gibi” dedi. “O nerde” diye sordu. Geriye baktigimda kuzenim yoktu. Arabasina bindim kuzenimi aramaya. Az ilerde bir tasin üzerinde oturuyordu. Arabadan indim yanina gidip o tasin üzerinden kalkmasini cünkü kuran yazisi oldugunu söyledim. Birde eski sevgilisinin hersey onun biraktigi gibi söyledigini söyledim. Bu sefer kuzenim inanmiyordu. Bunun üzerine tekrardan sevgilisinin yanina gittim tekrar sordum. O yine ayni cevabi verdi. Yanina gelmesini söyledi. Kuzenim gelmedi. Bunun üzerine Yasin “Ben onun icin geldim buraya” diyerek elime pembe bir poset verip “ona ver” dedi ve gitti. Kuzenimin yanina gidip poseti vermeye calistim. Ilk sira almak istemedi ana sonra basini diyer tarafa cevirip avcunu zorla acip poseti aldi. Lütfen acil! Hemen cevaplarsaniz sevinirim! Sizden cevap bekliyorum. Cok tesekürler. Iyi geceler.
Paylaş:

" Rüyada kuran sesi duymak görmek nedir? " icin 0 yorum :

© Copyright 2013 TanerCihan Tüm Hakları Saklıdır.